Het trainen met de BerkelBike gaat nog steeds erg goed. Sinds deze week zit ik in mijn trainingsschema op drie maal dertig minuten. Ik merk dat ik sterker word (helaas mijn spasmen ook). Over het algemeen voel ik mij nu beter dan een aantal maanden geleden. Ik voel mij sterker en heb het idee dat de BerkelBike daar een grote rol in speelt. Ook merk ik dat mijn weerstand veel beter is dan vorig jaar.
Nog steeds vind ik het moeilijk om precies te merken wat mijn benen doen en wat welke spiergroep doet. Omdat ik mijn benen niet voel moet ik er vanuit gaan dat alles goed werkt als ik aan het fietsen ben maar een echte controle heb ik daar niet op. Ik zou het prettig vinden om een keer te laten zien hoe het gaat om van een deskundig iemand te horen of het goed gaat. Is hier een mogelijkheid voor?
Verder heb ik nog een paar punten:
* De onderste ketting van mijn fiets hangt erg slap. Hoort dit?
* Aan het begin van een training zit er zoveel spanning in mijn benen dat ze door blijven fietsen als ik mijn armen stil houd. Dit is als ik een tijdje aan het trainen ben niet meer zo, maar wel weer als ik de impulsen ophoog. Is dit wel goed?
* In mijn trainingsschema staat ook een alternatief schema(3*30/4*20). Mag ik hier in afwisselen of moet ik in één schema blijven?
* Ik houd mijn trainingen bij op papier tot nu toe. Hoe kom ik op de trainingswebsite?
* En een vraag met betrekking tot mijn nageslacht: Is er effect van de electrische impulsen op mijn zaadproductie?