Dit is een ontmoetingsplek voor mensen die een BerkelBike hebben en mensen die er meer van willen weten.
Om spammers weg te vangen worden de registraties handmatig bevestigd. Dit is dus alleen bij aanmelding.Ongeveer 10 spammers per dag melden zich aan! Gelukkig gebruiken deze spammers meestal rare namen, bv. Alepaycle, Snognilenag, jamsirn, waardoor ik meteen weet dat ik ze niet moet toelaten. Mijn vraag is dan ook aan jullie om enigszins logische namen te kiezen voor registratie. Om te zorgen dat je snel geregistreerd wordt kun je altijd een mailtje sturen of even 073-7851184 bellen. Als iemand een goede tip heeft hoe ik van deze spamleden af kan komen hoor ik het graag.
Via de donker blauwe balk met "Forumoverzicht < Nederlandstalig forum over de BerkelBike". Kunt u op een ander niveau komen en een onderwerp aan maken als u een nieuwe vraag heeft. U kunt ook naar een onderwerp gaan. Daar de berichten lezen en op de berichten reageren.
Let op. Als je een berichtje hebt geschreven kun je via de knop "bevestig" het bericht plaatsen.
Veel plezier met dit forum,
Rik Berkelmans